حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
لزوم تقویت جبهه انقلاب/امروز مسئولیت روحانیت، بسیار سنگین است
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۴
شناسه : 15020
بازدید 84
7
حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با تاکید بر لزوم تقویت جبهه انقلاب گفت: امروز مسئولیت روحانیت، بسیار سنگین است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع روحانیون مستقر شهرستان رودان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای مستقل زیر نظر مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با اشاره به دغدغه های طلبگی اذعان داشت: تنها مسئله ای که طلبه ها را از اقصی نقاط مختلف کشور به جلسات گفتگو و تبادل نظر فرا می خواند، همان انگیزه طلبگی تلقی می شود و ما نباید از این مسأله غافل نباشیم.

حجت الاسلام حقانی در بخش دیگری از سخنانش به رسالت طلبگی اشاره کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم تا رسالت خود را در جهت تبلیغ و تبیین دین مبین اسلام به سرانجام برسانيم.

وی با تاکید بر تقویت جبهه انقلاب گفت: باید تلاش کنیم تا در جهت مبارزه با استکبار جهانی، با همدلی و رفاقت، انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم تا اتفاقات خوب با سرعت بیشتری رقم بخورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به معیشت طلاب حوزه های علمیه تصریح‌ کرد: هزینه ای که به طلاب بابت شهریه پرداخت می‌شود، در برابر فعالیت آنان بسیار ناچیز است اما مرکز خدمات رسانی برای طلاب و روحانیون راه اندازی شده است.

حجت‌الاسلام حقانی با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف باید دغدغه داشت، خاطرنشان کرد: امروز مسئولیت روحانیت، بسیار سنگین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان افزود: شخصیت امام جماعت و چگونگی برخورد وی با جوانان، در ایجاد و چگونگی نگرش جوانان نسبت به دین و مسجد بسیار موثر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.