حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
غربی‌ها جنگ جهانی وسیعی علیه خانواده آغاز کرده‌اند
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۵۱
شناسه : 19365
بازدید 148
9
امام‌جمعه حاجی‌آباد: خطیب جمعه حاجی‌آباد گفت: غربی‌ها یک جنگ جهانی وسیعی را علیه نهاد خانواده آغاز کرده‌اند و هر کشوری که اجازه ندهد همجنس‌گرایان آزادانه فعالیت کنند را از یکسری منافع محروم می‌کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت‌الاسلام دری، امام‌جمعه شهرستان حاجی‌آباد در خطبه اول اشاره به آیه قرآن ۱۲۸ سوره توبه داشتند که پیامبر عظیم شأن اسلام از میان این مردم مبعوث شده است و با درد و مشکلات آنها آشنا است و از ناراحتی و زیان و ضرری که به مسلمانان می‌رسد به‌شدت ناراحت می‌شود و اینکه حریص به هدایت مردم به‌سوی خداوند متعال است و این پیامبر (ص) بسیار و مهربان و دلسوز است و دشمنان پی به این موضوع برده‌اند که اگر می‌خواهند به اسلام ضربه بزنند باید چهره پیامبر اکرم (ص) داد و بین مردم جهان مخدوش کنند و حتی فلسفه به‌وجودآوردن داعش و پرچم آنها هم این است که دینی را که پیامبر اسلام (ص) آورده زیر سؤال ببرند.

خطیب جمعه حاجی‌آباد گفت: غربی‌ها یک جنگ جهانی وسیعی را علیه نهاد خانواده آغاز کرده‌اند و هر کشوری که اجازه ندهد همجنس‌گرایان آزادانه فعالیت کنند را از یکسری منافع محروم می‌کنند که رئیس‌جمهور محترم کشورمان در سازمان ملل به این موضوع اشاره فرمودند: و همچنین به موضوع امنیت و زحماتی که نیروهای وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه می‌کشند اشاره داشتند که این عزیزان باعث شده‌اند تعداد زیادی از نقشه‌های آنها از قبیل بمب‌گذاری – ترور در ایام مختلف جلوگیری کنند؛ اما یک به علت زیاد بودن برنامه‌های دشمن و عدم تبیین آن بسیار عادی شده است.

وی با اشاره‌ای به آموزش‌وپرورش و آغاز سال تحصیلی داشتند و اینکه خدا را شاکریم که الان دانش‌آموزان از نفس گرم و نورانی معلم بهره می‌برند و کرونا ضربات زیادی را به محصلین ما زد و آنها در فضای مجازی رها بودند و اینکه هیچ مسئولی حق ندارد به‌خاطر اهداف سیاسی یا حزبی آموزش‌وپرورش بازیچه امیال خود قرار دهد.

دری در ادامه بیان کردند: به فداکاری آتش‌نشان در استان هرمزگان داشته و به اهمیت و جایگاه سالمندان در روایات اشاره داشته و اینکه خانه سالمندان در فرهنگ ما جایگاهی ندارد.

امام‌جمعه شهرستان حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: در ایام ولادت نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) در تمام زمینه‌ها و مراسمات باید سنگ تمام گذاشته شود و اگر کسی از این شهر رد شد بداند که اتفاق بزرگی افتاده است و همچنین از زحمات نیروی انتظامی به‌واسطه ایجاد امنیت و شهدای که تقدیم کرده است تقدیر و تشکر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.