حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر امسال؛ جهاد تبیین و روایتگری انقلاب است
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
شناسه : 14458
بازدید 74
4
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت الاسلام فولادی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر امسال؛ جهاد تبیین و روایتگری انقلاب است.
ارسال توسط : نویسنده : رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام فولادی در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی استان ضمن تبریک فرارسیدن بهمن ماه و ایام الله دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر، یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران است و این روز مبدل به یک روز فراموش ناشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با تأکید بر اینکه جشن های امسال دهه مبارکه فجر را امید آفرین و مردمی خواهد بود، ابراز داشت: بحمدلله برنامه ریزی خوبی در راستای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر در استان هرمزگان با ارائه دستورالعمل ها و سیاست ها و راهبردها صورت گرفته است.

حجت الاسلام فولادی، راهبرد اصلی برنامه های امسال را جهاد تبیین و روایتگری انقلاب اعلام کرد و گفت: در استان هرمزگان برنامه های موثری برای عموم مردم تدوین شده که رویکرد اصلی آن، در اجرای برگزاری، تبیین انقلاب است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان داشت: در برنامه های امسال روی مردمی بودن برنامه ها تاکید شده به گونه ای که در تمام محلات با حضور امامان محلات برنامه های ویژه ای تدوین و در دست اجراء است.


حجت الاسلام فولادی یادآور شد: با توجه به هجمه ها و شرایط اخیر ایجاد شده و فراخوان های دشمنان در گسست پیوند مردم و نظام اسلامی باید تلاش کنیم تا برنامه ها ارزشمندتر برگزار شود و زمینه حضور بیشتر مردم را فراهم آورد.

در ادامه با حضور معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان از تعدادی از همسران اعضای شورای هیئات مذهبی با اهداء لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.