حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است/ تحریفات دشمن را باور نکنید
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
شناسه : 15537
بازدید 70
6
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی می‌کوشند تا از این رهگذر به اهداف شوم خود دست یابند لذا تحریفات دشمن را باور نکنید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، در آستانه ماه مبارک رمضان ، همایش طلایه داران تبلیغ با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، امام جمعه شهرستان رودان، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه شهرستان ، مدیر حوزه علمیه برادران، مسئولین هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد، مداحان، مسئولین خانه‌های قرآنی و موسسات قرآنی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان برگزار شد.

حجت‌الإسلام والمسلمین حقانی در این همایش اظهار کرد: دشمن در وادی جنگ با ما، تحریف می کند، دشمن اعتبارات و حرف‌ها را زیبا جلوه می دهد یعنی خلاف واقع آن چیز را بیان می‌کند، لذا جنگ، جنگِ تحریف‌هاست ، جنگ، جنگِ مواجهه با این تحریف هایی است که دشمن آن را خیلی زیبا جلوه می دهد و ما هم بعضی وقت ها باورمان می شود.

وی افزود: دومین هدفی که دشمن خیلی جدی با آن کار می کند نا امیدی خودمان از جریانات خودی است، دشمن خیلی تلاش می‌کند که خودمان را از خودمان نا امید کند تا به اهداف خود برسد، در این جا چیزی که ما باید به آن بپردازیم امیدواری خودمان به خودمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر این که باید زمینه رشد را در خودمان ایجاد کنیم اظهار داشت: نزول قرآن و شریعت برکت است، اما باید به جایی ببارد که اقتضا آن را داشته باشد از این رو پیامبر(ص)باید تمام مراحل غنی شدن خود را مهیا کند بنابراین خداوند می فرماید«عَلَیْکُمْ أَنفُسَکُمْ»؛ ما باید ابتدا خود را از معارف اهل بیت(ع) و ممارست میدان عمل سیراب کنیم و سپس دیگران را امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی با اشاره به آیه«قُوا أَنفُسَکُمْ وَأَهْلِیکُمْ» افزود: در مرحله بعد باید اطرافیان خود را نیز اصلاح کنیم؛ کسی که می خواهد تبلیغ دین خدا را انجام دهد، باید ابتدا خود و دیگران متلبس به شریعت الهی باشند؛ در غیر این صورت به او می گویند اول خود و خانواده ات را اصلاح کن بعد سراغ دیگران بیا و آنها را ارشاد کن.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اذعان داشت: ورود به ماه پربرکت ماه مبارک رمضان نیازمند آمادگی برای استفاده درست و اصولی از این فرصت گران‌بها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی، ماه مبارک رمضان را یک فرصت بهشتی دانست و یادآور شد: ما برای اینکه خود سکوی پرش و پرواز داشته باشیم و خانواده خود را بهشتی کنیم، باید به فرمایش پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم توجه کنیم که فرمودند: «اَفضلُ الاَعمالِ في هَذا الشَّهرِ، الْوَرعُ عَن مَحارمِ الله…؛ بهترين كارها در اين ماه، بازداشتن نفس از حرام‌هاي الهي است»؛ یعنی علاوه بر اینکه گناه نمی کنیم فکر گناه هم نکنیم.

وی گفت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی، بهترین کار در ماه مبارک رمضان خودسازی است و یکی از بهترین گام ها برای داشتن خانواده بهشتی، خلق و خوی خوش است که راه میانبر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه برخورداری از ماه رمضان بدون معرفت به این ماه ممکن نیست، تصریح کرد: این ماه همچون سایر ایام، ظاهری دارد و باطنی. کسانی که اهل ظاهر هستند هیچ فرقی بین این ماه با ماه های دیگر نمی بینند. ولی اگر کسی راه به باطن و ملکوت این ماه داشته باشد، می فهمد که آنچه در باطن این ماه می گذرد کاملاً متفاوت است.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری امام جمعه شهرستان رودان نیز در همایش طلایه داران تبلیغ به ایراد سخن پرداخت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.