حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
خوبی‌های مردم باید برای خود مردم روایت شود
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
شناسه : 14781
بازدید 196
7
رییس سازمان تبلیغات اسلامی: حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، گفت: تبلیغات اسلامی یعنی معرفی خوبی‌ها، خوبی‌های خود مردم را برای مردم باید روایت کرد و اگر اینجا کوتاهی کردیم ضربه خواهیم خورد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، اظهارداشت: در زمانه‌ای که رهبری معزز مجموعه تعابیر آکد و موکد خود را تحت عنوان جنگ ترکیبی و پروپاگاندا بیان کردند، علاجی جز جهاد تبیین وجود ندارد و این این تبیین ریشه‌اش در کتاب الهی است و فهم واضح ما از کتاب الهی این است که حجاب حکم الهی است اما برای تبیین همین حقیقت باید لازمه‌ای از جنگ روایت‌ها را استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از ظلم‌هایی که به مردم ایران در جنگ رسانه‌ای انجام می‌شود این است که چهره واقعی مردم را به خودشان نشان نمی‌دهند لذا امروز هنرمندانه روایت کردن خوبی‌های مردم یک ضرورت است و روایت خوبی‌ها به تنهایی تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، عنوان‌کرد: تبلیغات اسلامی یعنی معرفی خوبی‌ها، خوبی‌های خود مردم را برای مردم باید روایت کرد و اگر اینجا کوتاهی کردیم ضربه خواهیم خورد چرا که یکی از کارهای شیطان مخدوش کردن چهره خوبی‌ها است و لازمه‌ی این مهم این است که روحانیون محور تبلیغ قرار گیرند و سایر گروه‌های مردمی دنباله روی کار باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با بیان اینکه اصل حضور ما در هرمزگان برای تکریم حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری بوده است، عنوان‌کرد: یکی از بهترین مدیران خود را که بنا داشتیم به تهران ببریم به هرمزگان آوردیم و امید به حرکتی پرشتاب در هرمزگان داریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.