حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2790×
پیام تسلیت رییس اداره تبلیغات اسلامی رودان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
شناسه : 23897
بازدید 74
5
حجت الاسلام والمسلمین میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان رودان طی پیامی، فرا رسیدن سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند؛و گفتند که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
ارسال توسط : نویسنده : محمدجواد نژادعباسی منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان ،حجت الاسلام والمسلمین میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان رودان در پیامی، فرا رسیدن سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سالاری به این شرح است: بسمه تعالی ؛سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به تمام ملت مسلمان تسلیت عرض می‌نمایم. خردادماه در دل خود هم حرکت و قیام سرنوشت ساز و خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را نهفته دارد و هم مصیبت بزرگی چون عروج ملکوتی پیشوای نهضت اسلامی معاصر، حضرت امام خمینی (ره) را به یاد می‌آورد. امام فقیدی که به اقتدای بلند اندیشی و به فیض رهنمودهای داهیانه اش، نهضت بیداری اسلامی را به جهان صادر کرد و سرمشق شجاعت و الگویی برای ستم دیدگان و حق طلبان جهان در برابر مستبدان و مستکبرین گردید.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست. امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم و گفتند؛که به فرموده رهبر انقلاب،همه باید وصیت نامه امام را بخوانند، برای دریافت فایل پی دی اف وصیت نامه سیاسی امام خمینی (ره)روی متن کلیک کنید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.