حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
حجت‌الاسلام والمسلمین سالاری عید سعید  قربان را به همه مسلمانان تبریک گفت
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۴
شناسه : 24063
بازدید 58
8
پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین سالاری به مناسبت عید سعید قربان حجت‌الاسلام والمسلمین میثم سالاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان با صدور پیامی، عید سعید قربان را تبریک گفت که خلاصه متن خبر به شرح زیل است؛ عید سعید قربان، عید یکی شدن حول محور خدای واحدی است که خالق و راهنمای سعادت بشر و قادری بی همتا برای تعالی و رشد مادی و معنوی امت اسلامی است.
ارسال توسط : نویسنده : محمدجواد نژادعباسی منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم سالاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان با صدور پیامی، عید سعید قربان را تبریک گفت که متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

عید قربان نشانه بندگی خالصانه، اطاعتی خاضعانه و دلدادگی عارفانه به درگاه معبودی است که به حکم قرآن «هُوَ اللَّهُ الَّذی لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ عالِمُ الْغَیْبِ وَ الشَّهادَةِ» است.

عید سعید قربان، نماد پرشکوه‌ترین جلوه ایثار و زیباترین نمود تعبد در مسیر بندگی خداوند متعال است.

عید قربان، عید یکی شدن حول محور خدای واحدی است که خالق و راهنمای سعادت بشر و قادری بی همتا برای تعالی و رشد مادی و معنوی امت اسلامی است.

یکی از بزرگ ترین اعیاد مسلمانان، عید سعید قربان یا عید الاضحی است. عیدی که واژه های عشق و تسلیم به خوبی در آن به تصویر کشیده شده است.

 

اینجانب روز نهم ذی الحجه، روز پر فضیلت عرفه، موسم رستگاری حج و روز دهم ذی الحجه، عید سعید و خجسته قربان و آغاز دهه ” امامت و ولایت ” را به عموم مسلمانان بویژه ملت شریف و مسلمان ایران و مردم ولایتمدار استان هرمزگان،بخصوص شهرستان رودان تبریک می گویم و از آستان خداوند سبحان، برای همه مسلمانان عبودیت محض و فرجام نیک مسئلت دارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.