حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2790×
جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت در ابوموسی تشکیل شد
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۱
شناسه : 23981
بازدید 52
2
تشکیل جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت در ابوموسی جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت در ابوموسی تشکیل شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه موقت و فرماندار شهرستان در دفتر فرماندار ابوموسی تشکیل شد.
در انتدای این گزارش حجت الاسلام سعید جاوادن اظهار کرد: روز عرفه روز بسیار مهمی است که پس از شب های قدر برای انسان هایی که به دنبال توبه و بازگشت به سوی خدای متعال هستند فرصت معتنمی است.
وی گفت: انسان باید در انجام همه امور رضای خدا را در نظر داشته باشد و برای کسب آن اقدام کند چه در امور زندگی و خانه و چه در امور کسب و کار و اداره.
در ادامه سرپرست تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از حضور اعضا در جلسه بیان داشت: اینکه فرماندار و امام جمعه محترم و سایر مسئولین فرهنگی به برنامه های فرهنگی و مذهبی اهتمام ویژه دارند جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ادامه داد: در سال های گذشته برنامه های خوبی دردهه امامت و ولایت برگزار شد و امیدواریم امسال هم بتوانیم با بهره گیری از همه ظرفیت ها اقدامات و برنامه های خوبی را برگزار کنیم.
در ادامه فرماندار شهرستان ضمن جمع بندی مطالب خاطرنشان کرد: عید سعید غدی خم عیدالله الاکبر و برای گرامیداشت ان باید از تمام ظرفیت ها بهره برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.