حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2790×
جلسه برنامه ریزی برنامه های خردادماه در شهرستان ابوموسی تشکیل شد
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
شناسه : 23488
بازدید 48
5
تشکیل حلسه برنامه ریزی برنامه های خردادماه در ابوموسی جلسه برنامه ریزی برنامه های خردادماه در شهرستان ابوموسی تشکیل شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، جلسه برنامه ریزی برنامه های خردادماه در دفتر فرماندار شهرستان ابوموسی تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی ضمن تشکر از حضور اعضا در جلسه، اظهار کرد: ماه خرداد، ماه پر مناسبتی است و هم مناسبت های ملی و هم مذهبی در آن قرار دارد و باید برنامه ریزی بسیار خوبی برای اجرای برنامه های آن داشته باشیم.
وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه برنامه های بسیار خوبی در سطح شهرستان برگزار شد که اهم آنها عبارت بود از روز ملی خلیج فارس، شهادت امام صادق و ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها است که برنامه های خوبی در این موراد اجرا گردید.
در ادامه جناب آقای مهندس مرتضی احتشام فرماندار محترم شهرستان ضمن جمع بندی مطالب اظهار کرد: یکی از رویدادهای مهم حضور خدام حرم رضوی است که باید برای آن برنامه ریزی دقیق و خوبی صورت پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دقیق و خوبی نیز در زمینه حضور خدام در شهرستان انجام شده است و پیگیری های لازم توسط مسئول دفتر آستان قدس در شهرستان صورت پذیرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.