حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2790×
جلسه برنامه‌ریزی مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در بندرعباس
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
شناسه : 23629
بازدید 62
2
جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی شورای هیئات مذهبی شهرستان بندرعباس پیرامون مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تشکیل شد؛
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام غلامحسین حقانی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی شورای هیئات مذهبی شهرستان بندرعباس پیرامون مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که صبح سه شنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، گفت: مراسم گرامیداشت «شهدای خدمت» توسط هیئت رزمندگان اسلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.

وی افزود: ضروری است تمامی هیئات مذهبی تلاش کنند با اتحاد و یکپارچگی، مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و هیات همراهشان باشکوه هرچه تمامتر در مرکز استان هرمزگان برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: در شرایط کنونی، رسالت این است که برای خادم شهید کاری انجام دهیم، البته این مراسم با هدف گرامیداشت تمامی شهدای خدمت است که میبایست با برنامه‌ریزی مناسبی برگزار گردد.

گفتنی است، بعدازظهر روز یکشنبه، بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و برخی همراهان دیگر که برای افتتاح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز به این شهر عازم شده بود در منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقي دچار سانحه گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.