حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنند
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۳۷
شناسه : 14418
بازدید 75
6
در آستانه دهه فحر؛ جامعه قرآنی کشور، پنجم بهمن با حضور در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن ادای احترام با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.
ارسال توسط : نویسنده : رسولی
پ
پ


به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و محفل انس با قرآن کریم جامعه قرآنی کشور در آستانه آغاز جشن‌های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
این مراسم چهارشنبه، پنجم بهمن‌ماه، از ساعت 8:30 صبح با حضور اساتید، قاریان، حافظان، پیشکسوتان، مدیران و فعالان قرآنی کشور در آستان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌شود.

در این مراسم علاوه بر تلاوت قرآن توسط قاریان بین‌المللی، اجرای تواشیح و همچنین قرائت بیانیه جامعه قرآنی به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جامعه قرآنی با حضور در کنار مرقد امام راحل و نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.