حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
تلاش می‌کنیم برای استان‌های خاص اعتبارات ویژه‌ای را در نظر بگیریم
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
شناسه : 14793
بازدید 186
6
حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: تلاش می‌کنیم برای استان‌های خاص اعتبارات ویژه‌ای را در نظر بگیریم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در نشست با مدیران این سازمان در شهرستان‌های استان هرمزگان، اظهارداشت: تلاش‌های مبلغین و مدیران سازمان تبلیغات بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ثمره تلاش‌های مبلغین در دیدارهایی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داریم از لبخند رضایت ایشان برداشت مشهود است که موجب افتخار ما است.

وی افزود: بی خبر از زحمات شما در هرمزگان نیستیم و از ضرورت‌های استان نیز با خبر هستیم که با لطف و عنایت خدا با دست خالی کارها را پیش‌ می‌برید مخصوصا در هرمزگان که مقداری کار در آن پیچیده است و با کار کارمندی نمی‌توان تحول ایجاد کرد ما هم در سازمان مرکزی پیگیر هستیم که اگر امکانش فراهم شد بودجه‌های ویژه‌ای برای مناطق خاصی چون هرمزگان در نظر بگیریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با تجلیل از مجاهدت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری راد در سال‌های خدمتش در هرمزگان، عنوان‌کرد: از زمان آغاز به کار به عنوان رئیس سازمان، تعللی در تغییر برخی از مدیران کل استان‌ها نداشتیم اما از زحمات و عملکرد حجت‌الاسلام انصاری راد در هرمزگان راضی بودیم و با توجه به عارضه‌ای که برایشان پیش آمد و در آستانه بازنشستگی بودنشان، ضرورت تغییر ایجاد شد و ایشان  سی‌ام مدیرکل هستند که در اداره کل‌های استانی تبلیغات اسلامی تغییر می‌کنند.

وی بیان‌کرد: با توجه به شرایطی که هرمزگان دارد یکی از بهترین مدیران کل استانی را به مدیریت سازمان تبلیغات هرمزگان منصوب کردیم با وجود اینکه ترجیح ما این بود که حجت‌الاسلام حقانی را در  تهران منصوب کنیم اما از آن‌جایی که یک حرکت رو به جلو و قوی در استان نیاز داریم و با توجه به آشنایی ایشان با استان، ایشان را به هرمزگان آوردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی خاطرنشان‌کرد: ما در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، دغدغه‌های مبلغین و مدیران خود را بیان کردیم و گفتیم که همکاران ما در تبلیغات اسلامی، انقلاب و جهاد تبیین را جدی گرفته‌اند و از امروز به بعد می‌خواهیم گام تبلیغی را در هرمزگان جدی تر برداریم و چه بسا هرمزگان اداره کل نمونه‌ی سازمان تبلیغات شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.