حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2790×
برگزاری همایش پیاده روی بانوان در حاجی آباد
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
شناسه : 23457
بازدید 101
3
همایش پیاده روی بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه س وروز دختر در حاجی آباد برگزار می شود‌.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد ،حجت الاسلام محمد خانجانی،رییس اداره تبلیغات اسلامی شنبه ۲۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ درخصوص اهمیت ورزش همگانی و توسعه سلامت جسمی و روحی و تاثیرات آن در زندگی اجتماعی مردم مطالبی عنوان نمود.

وی پياده‌روي را يكي از مفيدترين، در دسترس‌ترين و كم‌هزينه‌ترين ورزش‌ها دانست و افزود: پیاده روی به ‌راحتي مي‌تواند جايگاه خود را در زندگي روزمره ما پيدا كند و برگزاري همايش بزرگ پياده روي بانوان در این شهرستان با هدف ترويج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها صورت مي گيرد.

وی در ادامه افزود : شهرستان حاجی آباد با داشتن مردمی متدین و ارزشمند دارای جامعه ایی سالم است و می توان با برگزاری اینگونه همایش ها از داشتن جامعه ایی غیر سالم پیش گیری کرد.  مردم این شهر به مردمی نجیب و متدین شناخته شده اند و حضور آنان در این همایش نشان از شور نشاط و تعالی در بین خانواده ها دارد.

حجت الاسلام خانجانی دوری از آسیب های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت سالم با تحکیم روابط انسانی و شکل گیری دوستی های سالم را بخشی از اثرات ورزش برای نوجوانان و جوانان برشمرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی همچنین بیان کرد: در زندگی امروزه در خانواده‌ها تحرک کمتر به چشم می‌آید و پیاده‌روی می‌تواند نقش زیادی در سلامت جسم و تندرستی انسان داشته باشد.

حجت الاسلام خانجانی در پایان اضافه کرد:همایش پیاده روی بانوان شنبه رأس ساعت ۱۶ از جلو مسجدجامع به سمت امامزادگان برگزار می‌گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.