حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
برگزاری جشن نیمه شعبان در 21 مکان  حسینیه و مسجد شهرستان بندرلنگه
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
شناسه : 15446
بازدید 98
4
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: جشن نیمه شعبان در 21 حسینیه ومسجد بندرلنگه برگزارشد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان اینکه جشن نیمه شعبان در تمام مساجد و حسینیه های شهرستان بندرلنگه برگزار شد افزود: در شهرستان بندرلنگه جشن نیمه شعبان در 21 مسجد و حسینیه برگزار شد که شامل 6مسجد و 15حسینیه می شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه نیز از برگزاری مراسم احیاء شب نیمه شعبان در حسینیه حاج درویش خبر داد.

وی یادآورشد: اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در این راستا مبلغان و روحانی به نقاط مختلف شهرستان اعزام کرد تا در این زمینه کمبودی وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام خلیفاوی با بیان اینکه شب نیمه شعبان از شب های پرفضیلت و سرنوشت ساز انسان است افزود:شب نیمه شعبان از چنان اهمیتی برخوردار است که هم‌ردیف و هم‌پای شب‌های قدر قرار دارد و از این موقعیت می‌توان، چون شب‌های قدر ماه مبارک رمضان برای کسب خیرات و برکات معنوی بهره برد و نهایت تلاش را برای کسب فیض داشت.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پایان خاطرنشان ساخت:ماه شعبان فرصتی برای تمرین تقوا و بندگی است،ماهی است که در آن بندگان خوب خدا با روزه گرفتن، عبادت، دروغ نگفتن و غیبت نکردن، خود را برای ورود به ماه رمضان آماده می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.