حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2790×
انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی(ره) عجین شده است
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
شناسه : 23863
بازدید 57
1
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی(ره) عجین شده است
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین شیرزاد حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته شده است و نام و یاد این بزرگوار با نام انقلاب اسلامی عجین شده است.
وی گفت: امام خمینی از ابتدای شکل گیری این نهضت الهی و اسلامی به پیروزی ایمان داشت و همین ایمان امام بزرگوار ما سبب شد مردم با او همراه شوند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی خاطر نشان کرد: امروز ما شاهد آن هستیم که پیام امام خمینی(ره) به سرتاسر جهان رسیده است و همه از این مرد بزرگ سخن می گویند و کاری که ایشان انجام داد را کاری بزرگ می دانند.
وی پشتیبانی از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب سلامی دانست و بیان داشت: آنچه در این دوران دشوار سبب شده است تا انقلاب پا برجا بماند و کشور در امنیت کامل باشد وجود ولی فقیه در جامعه است و مردم نیز نشان داده اند که از ولی فقیه و امام جامعه پشتیبانی می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی گفت: مشکلات امروز کشور مشکلات کمی نیستند و فشارها و تحریم ها بسیار بیشتر شده اند اما مردم همچنان با وجود این همه مشکلات پشتیبان انقلاب هستند.
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با شخصیت استوار خود، آمریکا و قدرت های شرق و غرب را تحقیر و آنان را نزد افکار عمومی درهم شکستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.