حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2790×
امام خمینی(ره) احیاکننده اندیشه مبارزه با اسرائیل بود
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
شناسه : 23866
بازدید 49
3
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: امام خمینی(ره) احیاکننده اندیشه مبارزه با اسرائیل بود
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسملین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: حکام عرب در برهه هایی از زمان به شکل های پیگیر مسئله فلسطین و مبارزه با اسرائیل بودند اما به دلیل وجود دیدگاه های عرب گرایانه توفیق چندانی در این زمینه نصیب شان نشد و در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی به وادادگی و انفعال دجار شدند اما امام خمینی(ره) به واقع احیاگر اندیشه مبارزه با سرائیل بود.
وی گفت: یکی از نمادهای مبارزه با اسرائیل قرار دادن روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان بود که این امر برای همیشه در اذهان مسلمانان باقی مانده است.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی ادامه داد: امام خمینی(ره) با این اقدام خود قدس و مسئله فلسطین را به موضوعی وحدت بخش مبدل نمود و در واقع مسئله فلسطین را که در حال منزوی شدن بود به مسئله روز جهان اسلام تبدیل کرد.
دراعتقادات و اندیشه های امام، فلسطین و قدس مظهر عزت و اعتبار دیرینه ی اسلام در دشمنان است و از دست رفتن این قلعه شرف، موجب لطمه و صدمه جبران ناپذیری به حیثیت مسلمانان می‌شود دفاع از آن، موجب اقتدار و افتخار آنان خواهد بود. این نگاه نمادین در میان همه ملت‌های اسلامی یکی از پشتوانه‌های مهم انتفاضه فلسطین است و امید و انتظار آزادسازی فلسطین را در برهه‌های مختلف بیش‌تر و بیش‌تر می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در زمانی که همه جهان آن روز به دنبال این بودند که به اشعالگران صهیونیست هویت ببخشند با این اندیشه آمد که اسرئیل غده سرطانی است و باید نابود شود و این اندیشه تاکنون در نظام جمهوری اسلامی نهادینه شده است و نابود اسرائیل و آزادی قدس شریف و تعلق از بحر تا نهر فلسطین به فلسطینی ها به یک اصل تبدیل شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.