حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2790×
امامان محله حلقه‌ مدیریت میانی برای حل مشکلات مردم باشند
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
شناسه : 23953
بازدید 52
4
رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه در ادامه افزود: جریان حلقه های میانی، واسطه بین حاکمیت و مردم هستند تا هم ظرفیت های مردم را پای کار حاکمیت بیاورند و هم از ظرفیت های حاکمیت برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: حلقه ماهانه امامان محله و امامان پایگاه های اجتماعی شهرستان بندرلنگه با حضور حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، حجت الاسلام شمس مسئول عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان‌ بندرلنگه و روحانیون مستقر و پایگاه اجتماعی شهرستان در مسجد و حسینیه امام جعفرصادق (ع) روستای بستانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام خلیفاوی به ارائه طرح (امامت میانی؛ الگوی نقش آفرینی روحانیت در گام دوم انقلاب) پرداخت و اظهار داشت: یکی از مسائل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در این بیانیه، بحث جامعه‌پردازی است؛ جامعه‌پردازی یعنی دولت اسلامی و مدل حکمرانی اسلامی شکل بگیرد.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه در ادامه افزود: جریان حلقه های میانی، واسطه بین حاکمیت و مردم هستند تا هم ظرفیت های مردم را پای کار حاکمیت بیاورند و هم از ظرفیت های حاکمیت برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام علی خلیفاوی تصریح کرد: حلقه های میانی با امور تعیینی، ابلاغی، اداری و دیوان سالارانه نمی توانند کار را پیش ببرند و باید تعَیُناً این فرد چنین جایگاهی پیدا کند؛ کسی که در بین مردم بوده و «عَزیزٌ عَلَیهِ ما عَنِتُّم حَریصٌ عَلَیکُم بِالمُؤمِنینَ رَءوفٌ رَحیمٌ» باشد و مردم ببینند که افزون بر آخرت و معنویت چنین فردی به درد دنیای آن ها هم می خورد به گردش جمع می شوند.

در پایان این جلسه حجت الاسلام شمس به نقش بی بدیل روحانیت در هدایتگری جامعه و منش روحانیت در جامعه اشاره نمود و دیدار چهره به چهره با مردم را از ضروریات منش روحانیت و امام محله دانست. همچنین جهاد تبیین را وظیفه اصلی روحانیت در مساجد عنوان نمود و با تاکید بر دعوت به حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در انتخابات پیش رو، بار دیگر مسیر خدمت شهدای خدمت را هموار و دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار نمائیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.