حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
اقتدار ملی با مشارکت بالا در انتخابات/فعالان قرآنی به نامزد اصلح رأی دهند
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۵۴
شناسه : 24310
بازدید 143
11
مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان: مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اهمیت و نقش حضور مردم در انتخابات گفت: مشارکت بالا، زمینه افزایش وحدت و اقتدار ملی را فراهم می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام صابر پروین مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملاً مشروع است، گفت: مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان جزو مبانی اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نخبگان باید آگاهی‌بخش جامعه باشند، و حضور در انتخابات نیز می‌بایست مبانی کلامی و اسلامی داشته باشد، افزود: هر کسی صدای خیرخواهان این کشور را که در رأس آن‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) قرار دارند، می‌شنود، باید پای کار آمده و در انتخابات حضور و مشارکت داشته باشد.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح بیان کرد: فردی اصلح است که به مبانی انتخابات یقین و ایمان کافی داشته و برای خدمت شب و روز نشناسد.

حجت‌الاسلام پروین با تاکید بر تداوم گفتمان شهید رئیسی بیان کرد: مردم فردی را انتخاب کنند که ادامه دهنده گفتمان و راه شهید خدمت، آیت الله دکتر رئیسی باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدوارم با مشارکت بالا، زمینه افزایش وحدت و اقتدار ملی فراهم گردد، همچنین با انتخاب شایسته‌ترین فرد، راه برای تحقق آرمان‌های انقلاب، ارزش‌های اسلام و انقلاب، رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هموار گردد.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان، از جامعه قرآنی استان هرمزگان جهت شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد و گفت: بدون شک، فعالان قرآنی استان با حضور در پای صندوق های رای، رئیس جمهور اصلاح را بر اساس شاخصه‌های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری، انتخاب خوهاهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.