حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
اعزام گروههای جهادی در سواحل خلیج فارس در ایام عید نوروز در بندرعباس
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
شناسه : 15552
بازدید 58
2
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد: حجت الاسلام حقانی عنوان داشت: گروه‌های جهادی در سنوات گذشته در ایام تعطیلات انگیزه و شور مضاعفی در خدمت‌رسانی به مردم بویژه در مناطق بوستانها، سواحل، نمایشگاهها و بویژه نقاط کم‌برخوردار کشور را بوجود آوردند تا به این صورت شادی‌ها و احساسات پاک عاطفی را بین مردم تقسیم کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با حضور کارشناسان فرهنگی دستگاههای اداری استان و با دستور «کار ماه مبارک رمضان و عید نوروز» در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این جلسه با عرض تبریک گرامیداشت ماه رمضان، ماه بندگی و عبودیت به درگاه الهی اظهار داشت: رمضان، ماه خودسازی و تطهیر نفس، عبادت و بندگی خدا و ماه نزول قرآن و میهمانی خداست و ضرورت دارد زمینه حضور مومنین در مراسمات و این مناسبت الهی در مساجد فراهم نمائیم.

وی با اشاره به همزمانی ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان اذعان داشت: این ایام فرصت فراوانی برای کسانی که دغدغه نظام و انقلاب را دارند فراهم شده تا در قالب برنامه های مهم، اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کنیم.

حجت الاسلام حقانی اذعان داشت: در ایام نوروز مسافران و گردشگران زیادی وارد استان خواهند شد و برنامه ریزان حوزه فرهنگ می بایست، با مخاطب شناسی و رونق برنامه های فرهنگی و پویا بتوانند هم حرف نظام و انقلاب را به گوش همه آحاد مردمی برسانند و هم زمینه نشاط و پویایی آنان را فرهم کنند و این مهم جزء مطالبات مقام معظم رهبری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حضور نیروهای جهادی در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، یک ظرفیت و فرصت بی بدیل برای اجرای برنامه های پویای فرهنگی برشمرد و افزود: با توجه به استقبال اقشار مختلف از تشکیل گروه و فعالیتهای جهادی، خوشبختانه امسال تمهیداتی برای اعزام گروههای جهادی اندیشیده شده است.

حجت الاسلام حقانی عنوان داشت: گروه‌های جهادی در سنوات گذشته در ایام تعطیلات انگیزه و شور مضاعفی در خدمت‌رسانی به مردم بویژه در مناطق بوستانها، سواحل، نمایشگاهها و بویژه نقاط کم‌برخوردار کشور را بوجود آوردند تا به این صورت شادی‌ها و احساسات پاک عاطفی را بین مردم تقسیم کنند که شایسته قدردانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره و افزود: دارالقرآن الکریم استان در این ایام برنامه ها و تمهیدات موثری با محتوای قابل ارائه و جدید در مساجد و محافل قرآنی در حوزه قرآنی اندیشیده و برنامه محله همدل که یکی از این برنامه ها در ایام ماه مبارک رمضان است، با نگاه به مسجد محوری و خدمت به مردم است فعالیت خودش را آغاز خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.