حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
اعتکاف دانش آموزی، فرصت مغتنمی برای ترویج آموزه های دینی و انقلابی در ایام الله دهه فجر است
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
شناسه : 14589
بازدید 153
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت الاسلام انصاری راد تصریح کرد: به دلیل هم‌زمانی ایام الله دهه فجر و تقارن با ایام اعتکاف، برگزاری اعتکاف اختصاصی دانش‌آموزی فرصت بسیار مغتنمی برای ترویج آموزه های دینی و انقلابی در بین جوانان است.
ارسال توسط : نویسنده : رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام انصاری راد 9بهمن ماه1401 در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه مبارکه فجر ضمن تبریک این روز خجسته اظهار داشت: دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است.


وی ادامه داد: در دهه فجر، اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند بشمارمي رود زیرا تا قبل از انقلاب اسلامي،‌ در ايران نظام اسلامي وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه سلطان و رعيت بود وپادشاهان احساس مي‌كردند كه فاتحيني هستند كه بر مردم غلبه يافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالي عليه اين سلسله معيوب را قطع كردند و نقطه ي عطفي در تاريخ ايران بوجودآوردند.

حجت الاسلام انصاری راد عنوان داشت: دهه فجر انقلاب، موهبتی الهی و آئينه اي است كه خورشيد اسلام در او درخشيد و اين دهه فجر بايد با عظمت هرچه تمامتر هر سال پررنگ تر از گذشته برگزارشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطرنشان ساخت: اين مراسم را با هيجانهاي عاطفي صحيح بايد با طراوت و تازه كرد، در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گريه و شادي، حب و بغض و عشق و نفرت جايگاه والايي دارد، از اين رو جشنهاي دهه فجر مي بايستي همچون مراسم و اعياد مذهبي گرامي داشته شود و مردمي باشد و بايد كليه مساجد فعال تر شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ي فراموش نشدني حضرت امام و پيروزي انقلاب اسلامي را جشن بگيرند.

وی بر برنامه ریزی منسجم کمیته قرآن و کمیته هیئات مذهبی در ایام الله دهه مبارکه فجر تاکید کرد و افزود: تشکلهای قرآنی و هئیات مذهبی دو ظرفیت بسیار خوب برای انتقال آموزه های دینی و انقلابی است و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان مصمم است از برنامه های این دو کمیته حمایت و پشتیبانی کند.

حجت الاسلام انصاری راد تصریح کرد: به دلیل هم‌زمانی این ایام و تقارن با ایام اعتکاف، برگزاری اعتکاف اختصاصی دانش‌آموزی فرصت بسیار مغتنمی است برای ترویج آموزه های دینی و انقلابی در ایام الله دهه فجر است که باید به نحو مطلوبی بهره کافی را ببریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.