حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
گفتمان دینی پاسخگویی به شبهات دینی در قشم برگزار شد
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
شناسه : 12531
بازدید 159
9
گفتمان دینی با موضوع پاسخگویی به شبهات دینی ویژه دانش‌آموزان دختر دبیرستان بنت الهدی شهرستان قشم از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم در این گفتمان دینی هدف از برگزاری آن را پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: گفتمان‌های دینی در ارتقای آموزه‌های دینی و باورهای مذهبی جوانان و نوجوانان و مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی بسیار مؤثر بوده ‌است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مسائل اعتقادی انسان باید در مرحله اول به ایمان و بعد از آن اطمینان و یقین کامل دست پیدا کند، افزود: در صورتی که اعتقادات همراه با ایمان به آن نباشد فرصت‌طلبان به راحتی می‌توانند با ایجاد شبهه انسان را به انحراف بکشانند.

حجت‌الاسلام غلامی با تاکید بر اینکه هدف سوال، رسیدن به حقیقت است، اما شبهه به دنبال سست کردن پایه‌های حقیقت می‌باشد، گفت: از مهم‌ترین شبهات، لزوم یا عدم لزوم تقواست که اصل و ریشه انسان است و انسان آفریده شده تا از طریق تقوا به سعادت برسد و راه آخرت را به بهشت بپیماید.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم با بیان این که شبهه با انواع طعن ها، توهین‌ها و تحریف‌ها به میدان می‌آید، خاطرنشان کرد: حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام می‌فرمایند: از شبهه برحذر باشید، چرا که شبهه ابزار فتنه‌ها است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.