حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
کمک ۴ میلیارد و ۶۷۲ میلیونی کمیته هیئات مذهبی و مواکب هرمزگان
۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
شناسه : 510
بازدید 158
11
مدیرکل تبلیغات اسلای هرمزگان مطرح کرد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از توزیع بیش‌ از ۳۱ هزار و ۱۵۰بسته غذایی ویژه نیازمندان به ارزش ۴ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان در استان هرمزگان خبر داد.
پ
پ
کمک ۴ میلیارد و ۶۷۲ میلیونی کمیته هیئات مذهبی و مواکب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد در جلسه قرارگاه خدمت رسانی و مواسات استان هرمزگان، از اقدامات بی‌نظیر هیئات مذهبی و مواکب استان، به منظور تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی قدردانی کرد و گفت: کمیته هیئات مذهبی و مواکب استان در راستای مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی تا کنون، بیش از ۳۱ هزار و ۱۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کردند.

حجت‌الاسلام انصاری راد، ارزش این بسته‌های معیشتی را بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام و تأکید کرد: فعالیت‌های هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی، پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در محلات هرمزگان تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از راه اندازی مسجد و حسینیه مجازی مذهبی برای اجرای برنامه‌های زنده مذهبی در ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد و گفت: روحانیون، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) با مسجد و حسینیه‌های مجازی برای اجرای برنامه‌های مذهبی همکاری بسیار خوبی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا هیئات مذهبی نیز وارد عمل شدند، گفت: توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک، بسته‌های غذایی و کمک به ضدعفونی کردن معابر ازجمله اقداماتی بود که توسط هیئات و جوانان این استان انجام شده است.

وی یادآور شد: مردم استان هرمزگان همگام با سایر نقاط ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش و راه اندازی قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی استان در شرایط حاضر کشور، رزمایش مقدسی را راه اندازی کرده‌اند تا کمک‌های مومنانه خود را به دست نیازمندان استان و آسیب دیدگان از کرونا برسانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: راه اندازی این قرارگاه در راستای یک کار دینی، حرکت خداپسندانه و برخواسته از اراده‌های مردم است و با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از ویروس منحوس کرونا برای اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه، این رزمایش کمک بزرگی به آن‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام انصاری راد با بیان اینکه در حال حاضر، جامعه ما نیازمند گسترش فرهنگ انفاق و ایثار است عنوان کرد: اگرچه تاکنون، مصادیق فراوانی از مواسات، انفاق و ایثار را از مردم شاهد بودیم، اما در حال حاضر با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بایستی این روحیه دینی و انسانی را تقویت کنیم.

گفتنی است، در استان هرمزگان، حدود یکهزار و ۱۰۵ هیئت مذهبی فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۹۹۰ هیئت مذهبی دارای مجوز رسمی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.