حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
کلاس های قرآن و احکام نوجوانان در روستای سیرمند حاجی آباد آغاز شد
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
شناسه : 6306
بازدید 416
15
به همت روحانی مستقر روستای سیرمند حاجی آباد کلاسهای قرآن و احکام نوجوانان آغاز شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد روز دوشنبه1آذر1400 حجت الاسلام جاسم آشفته روحانی مستقر سیرمند در این زمینه گفت:آموزش کلاس های قرآن و احکام در روستای سیرمند توسط روحانی مستقر و همکاری پایگاه بسیج مسجد آغاز شد.وی افزود: هرچند کرونا مشکلاتی را در اجرای برنامه های آموزشی داشت، اما با بهتر شدن وضعیت و درخواست والدین و اهالی کلاسها را در مسجد با همکاری پایگاه بسیج شروع کردیم، لذا مصمم شدیم پس از یک دوره بلند مدت تعطیلی برنامه های آموزشی، کودکان و نوجوانان را در مساجد روستا جمع کنیم و با رعایت همه موارد بهداشتی، روخوانی و حفظ قرآن کریم را به همراه آموزش احکام ،قصه های قرآنی و مسائل تربیتی آغاز کنیم.

وی با تاکید بر ارتباط صمیمانه با نوجوانان اضافه کرد: دادن مشاوره به جوانان روستایی و ایجاد ارتباط صمیمی با آنان می تواند زمینه را برای جذب افراد به حقایق دین و اعتقادات اسلام سوق دهد لذا تا حد امکان به درددل های آنان گوش داده   و راه حل های دینی رادر اختیار آنان قرار  می دهیم.

آشفته یادآور شد: کلاس های قرآن و احکام به منظور آشنایی هرچه بیشتر جوانان ونوجوانان با معارف اسلامی وآموزه های دینی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از ظهرها در مسجد برگزار می‌شود.

وی افزود: به جهت تقویت انگیزه نوجوانان و جوانان و جذب بیشتر آنها به معارف اسلامی، برنامه های تفریحی اردویی، زیارتی و ورزشی در کنار کلاس های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

این مبلغ دینی تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه دوره های قرآن و احکام این دوره آموزشی با همکاری جمعی از مربیان قرآن به صورت هفته ای سه روز در مسجد جامع این روستا آغاز و تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.