حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
کارگاه تعالی شبکه‌تبلیغ ویژه اهل سنت هرمزگان در بندرخمیر
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
شناسه : 6561
بازدید 158
14
با هدف تشریح شیوه‌های حل مسئله برگزار شد: کارگاه تعالی شبکه‌تبلیغ ویژه اهل سنت هرمزگان با هدف تشریح شیوه‌های حل مسئله در شهرستان بندرخمیر برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر خمیر، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر خمیر با اعلام این خبر، گفت: کارگاه تعالی شبکه تبلیغی ویژه اهل سنت با مرکزیت شهرستان بندر خمیر که به صورت حضوری و شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بستک، پارسیان به صورت مجازی صورت گرفت که حاضرین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این کارگاه برگزار شد.

گفتنی است این کارگاه آغازگر نشست‌های تعالی روحانیون و طلاب و توانمندسازی در خصوص آسیب شناسی، ظرفیت سنجی، ریشه یابی مسائل، دادن راهکارهای مناسب و در پایان حل مسئله، آسیب‌های اجتماعی محل و محله خود به ارائه راهکار، آموزش دیدند.

در این کارگاه «حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی» از اساتید این دوره، شیوه‌های حل مسئله را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.

خلیفاوی در ادامه گفت: اگر مسجد و امام جماعت با مساعدت مردم در جایگاه اصلی خود قرار گیرد، می‌تواند به حل مسائل مردم و جامعه اسلامی بپردازد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.