حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ویژه دختران جوان بمناسبت هفته بسیج در شهرستان بشاگرد
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۷
شناسه : 6406
بازدید 128
13
از سوی تبلیغات اسلامی بشاگردمنتشر شد: حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، گفت: مجموعه مهارت‌های زندگی نه تنها به توانمند ساختن افراد در زندگی حال می‌اندیشد، بلکه به توانمندی آنان جهت زندگی آینده نیز تاکید می‌ ورزد.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک هفته بسیج گفت:مجموعه مهارت‌های زندگی نه تنها به توانمند ساختن افراد در زندگی حال می‌اندیشد، بلکه به توانمندی آنان جهت زندگی آینده نیز تاکید می‌ ورزد و همچنین متمرکز بر شکوفایی توانایی‌های بالقوه افراد است.

وی افزود: بانوان با اقتدا بر بانوی دو عالم زهرای مرضیه سلام الله علیها باید به بحث خانه داری و فرزندآوری و تربیت فرزند که بالاترین افتخار و وظیفه یک زن هست توجه کنن امروز همه تبلیغات غرب و رسانه ها به دنبال فاصله گرفتن و کم رنگ کردن ارزش های دینی در بین مردم هست.

حجت الاسلام لیاقت اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) كامل ترين و برترين الگو و اسوه براي زنان مسلمان جهان است كه امروز نياز است همه امت اسلامي بويژه زنان ما بيش از پيش در همه امور از زهد، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداري، ولايت پذيري و ايثارگري از اين بانوي بزرگوار درس بگيرند.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، درسخنان پایانی خود با بیان اینکه بسیج باید وظیفه شناس و همیشه در میدان باشدگفت: امروز نیاز جامعه شناخت و وظیفه است، بسیج یک مدالی افتخاری است که تمام ملت ایران میتوانن این افتخار را داشته و الحمد الله دارند.

گفتنی است این برنامه به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری بسیج خواهران شهرستان بشاگرد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در روستای گروغ  برگزار شد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.