حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
چهارمین نشست مجمع الذاکرین شهرستان رودان برگزار شد
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
شناسه : 9037
بازدید 164
11
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان چهارمین نشست مجمع الذاکرین شهرستان رودان در محل امامزاده سید محمود روستای سکل برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛ چهارمین نشست مجمع الذاکرین شهرستان رودان در بقعه متبرکه سید محمود روستای سکل از توابع بخش مرکزی شهرستان رودان برگزارشد. حجت الاسلام سید مهدی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان که به عنوان سخنران در جلسه حاضر بودند در جمع مداحان و شاعران آئینی پیرآمون جهاد تبیین که از ضروریات جامعه است گفت:در شرایطی که دشمن به دنبال تغییر باورها، اعتقادات و افکار است توجه به این موضوع ضروری است زیرا اگر افکار تغییر کرد رفتار نیز بر اساس افکار د باور جدید تغییر خواهد کرد.

ایشان در ادامه به چالشی که در آینده در صورت روند حال حاضر با آن مواجه خواهیم شد اشاره کرد د گفت؛ با این روند جمعیت کشور رو به پیری خواهر رفت وبا یک جمعیت پیر مواجه خواهیم شد و در این صورت دشمن بر ما مسلط می شود. لذا فرزند آوری بحث بسیار جدی است و شما عزیزان مداح به آن بپردازید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.