حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2660×
وقتی آمار سرقت در محله با ایجاد قرارگاه تحول محلات به «صفر» می رسد
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۹
شناسه : 6461
بازدید 135
10
دبیر قرارگاه تحول محله شهدای گمنام حاجی آباد: حجت الاسلام رستم نژاد گفت: بانوان بدسرپرست و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توسط کارگروه محرومیت زدایی قرارگاه تحول محله شهدای گمنام شهرستان حاجی آباد سروسامان یافتند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ جمال رستم نژاد دبیر قرارگاه تحول محله شهدای گمنام حوزه شهری امام رضا(ع) حوزه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: از بدو راه اندازی قرارگاه یادشده ابتدا شناسنامه محله ترسیم و سپس به شناسایی محله و ظرفیت ها و نقاط قوت و ضعف آن فعالیت هایی در چهار کارگروه انجام شد.

وی افزود: در کارگروه های فرهنگی و ورزشی فعالیت هایی اعم از استعدادیابی اهداف قرارگاه، کادرسازی برای انقلاب اسلامی و معرفی آنان به رشته های موردعلاقه شان صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه تحول محله شهدای گمنام حاجی آباد تصریح کرد: به همت و تلاش اعضای کارگروه فضای مجازی و رسانه، شهرستان حاجی آباد، رتبه نخست استانی مشارکت در انتخابات را کسب کرده است. این شهرستان همچنین در رشته کاریکاتور حائز رتبه گردید و به استان اعزام شدند و به شکل حرفه ای در جلسات حضور یافتند.

رستم نژاد ادامه داد: کاری که قرارگاه تحول محله شهدای گمنام حاجی آباد به صورت تخصصی در شهرستان دنبال کرده است، کارگروه سازندگی و محرومیت است که در دوران کرونایی، افراد بسیاری از شیوع این بیماری منحوس آسیب دیدند. این کارگروه به شناسایی افراد نیازمند و بانوان بدسرپرست و بی سرپرست پرداخته و در راستای رفع نیازمندی هایشان و رسیدگی به محرومان گام برداشته است.

وی اضافه کرد: کارگروه سازندگی و محرومیت قرارگاه تحول محله شهدای گمنام حاجی آباد همچنین افراد بیکار یا بی علاقه به کاری که مشغول بودند را شناسایی و با کشف علاقه مندی هایشان، آنان را به فنی و حرفه ای معرفی کرد تا با گذراندن دوره های آموزشی و اخذ کسب پروانه و دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کسب و کار و اشتغال مورد علاقه خود را فراهم کنند.

دبیر قرارگاه تحول محله شهدای گمنام حاجی آباد ادامه داد: بانوان بدسرپرست یا بی سرپرست نیز پس از گذراندن دوره های آموزشی از قبیل خیاطی، به کارگاه های تولیدی معرفی و پس از توانمندسازی آنان، از چرخه حمایتی دریافت سبد معیشتی خارج شوند.

رستم نژاد به فعالیت های انجام شده توسط کارگروه امنیتی قرارگاه تحول محله شهدای گمنام حاجی آباد اشاره داشت و گفت: به برکت برقراری تعامل با کلانتری ۱۱ شهرستان حاجی آباد، آمار سرقت در محله در ایام فروردین به صفر رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.