حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
والدین زمینه حضور پرشور رأی اولی ها را فراهم کنند
۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
شناسه : 531
بازدید 138
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: والدین باید زمینه حضور پرشور رأی اولی ها فراهم کنند.
پ
پ
والدین زمینه حضور پرشور رأی اولی ها را فراهم کنند

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات یکی از عرصه های بزرگ تاثیرگذار در انقلاب اسلامی ایران بشمار می رود و تاکنون مردم انقلابی ایران در تمامی عرصه ها حضور فعال و مشارکت حداکثری داشته اند چون به خوبی می دانند که این انتخابات نقطه عطفی در تصمیم گیری ها بوده و زمینه تحول را در بخش های مختلف از قبیل فرهنگی، اجتماعی و به ویژه اقتصادی فراهم می آورد.

وی افزود: اکنون که در آستانه فرا رسیدن سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، به جرأت می توان گفت که انتخابات، می تواند بیشتر از گذشته سبب حضور چشمگیر مردم در تعیین سرنوشت کشور خود شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در این دوره از انتخابات که می بایست مورد اهتمام ویژه قرار گیرد، حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است، با توجه به اینکه دشمن از مدت ها پیش خط رسانه ای خود را به گونه ای طراحی و تنظیم کرده است که مردم را از این مشارکت دور نگه دارد لذا می طلبد امسال به رغم تلاش های دشمن و تبلیغاتی که از مدت ها پیش به راه انداخته است مردم با انگیزه بالا در این دوره از انتخابات حضور یابند.

انصاری راد گفت: دشمن و جبهه معاند و معارض انقلاب همواره درصدد است تا انقلاب ناب محمدی را ناکارآمد و کارایی نظام را در اذهان مردم منفی جلوه دهد لذا با همه امکانات خود در حال تبلیغ و ایجاد شبهه است و در این راستا از تمامی ظرفیت ها و امکانات در اختیار از قبیل ماهواره ها و بنگاه های تبلیغاتی موجود در سطح جهان، معاندان نظام و منافقین استفاده می کند تا از حضور فعال مردم در انتخابات جلوگیری به عمل آورد.

وی ادامه داد: اما بایستی توجه داشت که نسبت به اصل و مبانی انقلاب اسلامی که چرا انقلاب کردیم و آیا این انقلاب دارای یک جنبه است یا همه جنبه های زندگی مردم را مورد اهتمام قرار داده است؟ انقلاب اسلامی و حکومتی که تحت عنوان حکومت اسلامی مبتنی بر نظام ولایت فقیه طراحی شده است در این نظام اسلامی تمامی زوایای زندگی مردم توجه قرار شده است اما در اجرا و عمل ممکن است به برخی از این مفاهیم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دست نیافته ایم لذا می طلبد که مردم در شرایط کنونی با بیداری، بصیرت لازم و بینش انقلابی و مکتبی، افرادی را شناسایی و انتخاب اصلح داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: قطعاً برای شناخت بیشتر و بهتر فرد اصلح باید از فرهیختگان و نخبگان و همچنین افراد دارای آگاهی و بینش سیاسی کمک گرفت، در حال حاضر تکلیف بزرگ انقلابی، شرعی و دینی اعم از حضور جدی در عرصه انتخابات و انتخاب فرد اصلح بر عهده ملت فهیم و انقلابی ایران به ویژه رأی اولی ها است. علیرغم توطئه دشمن بایستی حضور فعال و باطراوتی را از خود نشان دهیم و همچنین والدین باید زمینه حضور پرشور رأی اولی ها فراهم کنند.

وی دومین وظیفه مردم ایران در شرایط حساس کنونی، انتخاب فرد اصلح خواند و گفت: فردی که قرار است به مدت چهار سال عهده دار امورات مهم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … باشد باید بر اساس ملاک‌های مورد عنایت مقام معظم رهبری انتخاب شود.

انصاری راد با تاکید بر اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان هرگز تبلیغ فرد یا افرادی را به عنوان رئیس جمهور نخواهد کرد، بیان داشت: این اداره کل موظف است از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار از قبیل شبکه تبلیغ، هیئات مذهبی، تشکل های دینی، بانوان فرهیخته و تاثیرگذار در حوزه دین، جوانان انقلابی و هیئتی، مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) و شاعران آئینی برای جلب مشارکت مردم و حضور فعالانه در عرصه انتخابات استفاده کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.