حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در شهرستان بشاگرد
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
شناسه : 8214
بازدید 336
19
از سوی تبلیغات اسلامی بشاگردمنتشر شد: مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در شهر گوهران بشاگرد با حضور فرماندار، سرپرست تبلیغات اسلامی ، روسای دستگاههای اجرایی و دانش آموزان در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی گوهران برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، امروز سه شنبه با نواختن زنگ انقلاب در شهرستان بشاگرد آغاز شد.

حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی  بشاگرد، در مراسم نواختن زنگ چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در بشاگرد گفت: یکی از نعمت های بزرگی که خداوند به ما ارزانی داشته است، حکومت اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی در جامعه حکم فرماست، شاکر بودن در برابر این نعمت الهی باعث می شود تا ثمرات و نتایج آن بیش از پیش شامل حال ما گردد.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد،تصریح کرد: روزهای دهه‌ی فجر، فرصت خوبی است كه پیر و جوان، زن و مرد به ارزیابیِ اتفاقات و حوادثی که بعد از پیروزی انقلاب رخ داده است پرداخته و نتایج و ثمرات این انقلاب بزرگ را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند.

وی در ادامه ابراز داشت: انقلابی که با فراهم کردن زمینه برای اجرای احکام و فرامین الهی  بر روی کره خاکی، بزرگ ترین خدمت را به بشریت کرد و این همان نعمت بزرگی است که شکر آن بر ما واجب است.

شایان ذکر است: مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در شهر گوهران بشاگرد با حضور فرماندار، سرپرست تبلیغات اسلامی ، روسای دستگاههای اجرایی و دانش آموزان در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی گوهران برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.