حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
نشست هم اندیشی مدیران کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امورخیریه استان هرمزگان برگزار شد
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
شناسه : 15406
بازدید 76
2
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشستی صمیمانه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط : نویسنده : رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، نشست هم اندیشی مدیران کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امورخیریه استان هرمزگان در دفتر اداره کل اوقاف و امورخیریه استان هرمزگان برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان، ضمن عرض تبریک به جهت انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حقانی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، همکاری های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه را جهت تعامل لازم بمنظور پیشبرد وظایف و ترویج برنامه های فرهنگی و بهره مندی از کنشگران و ظرفیت های مختلف مردمی را در این راستا بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: مصمم هستیم اگر ظرفیت های اداره اوقاف را در اختیار دستگاههای فرهنگی از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی قرار دهیم، با توجه به ارتباط گستره ای که با بدنه مردمی دارد میتواند خیریه های مردمی را در زمینه فرهنگ و دین به کار گیرد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، با ابراز خرسندی از این دیدار، چشم انداز برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با توجه به رویکرد تحولی این سازمان با نهادهای فرهنگی بیش از پیش مثبت و اثرگذار عنوان کرد و افزود: این اداره کل مصمم است برنامه های خوبی را با نهادهای فرهنگی استان از جمله اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.