حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
نشست تخصصی روحانیون و مبلغان در بندرخمیر
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۰۹
شناسه : 4105
بازدید 136
13
نشست تخصصی روحانیون و مبلغان با همکاری و مشارکت دفتر امام جمعه  و اداره تبلیغات اسلامی درمحل دفتر امام جمعه بندرخمیربرگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، علی خلیفاوی در حاشیه نشست تخصصی با بیان اینکه روحانیت خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی هستند، اظهارکرد: این افراد هر جا که نیاز هست به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

وی افزود: روحانیون در کنار تشویق، مبلغ بودند، یعنی فقط تشویق نمی‌کردند آنها با تبلیغ و بیان ضرورت جهاد در مقابل دشمنان بصیرت‌افزایی می‌کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر با بیان اینکه مهمترین نقش روحانیون این بود که شهید شدند، افزود: علمای ما در دوران هشت سال دفاع مقدس ضمن تشویق، تبلیغ، تعلیم در خط مقدم حضور پیدا کردند و در جنگ با دشمنان به شهادت رسیدند.

وی خاظرنشان کرد: اقدامات انجام شده از سوی جامعه طلاب و روحانیون در خدمت‌رسانی به مردم در زمان بروز حوادث و مشکلات مختلف قابل‌ توجه و تقدیر است و این روند باید با قدرت و قوت بیشتری تداوم یابد.

خلیفاوی تصریح کرد: جامعه روحانیت باید در راستای تقویت مدیریت فرهنگی، راهبری و هدایت فرهنگی و همچنین گفتمان ولایت بیش از پیش تلاش کنند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام جعفر پور مسئول دفتر تبلیغات اسلامی قم بازخوانی اهمیت و نقش تاریخی روحانیت متعهد با تکیه بر اندیشه امام خمینی(ره) در منشور روحانیت، امکان‌ها و فرصت‌های روحانیت برای ورود به میدان های مبارزه جدید، موانع و محدودیت‌های روحانیت برای نقش ‌آفرینی در مبارزه با فقر و فساد و تبعیض از جمله محورهای مورد بحث در این نشست بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.