حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
نسیم کرامت رضوی میهمان حوزه علمیه، بیمارستان و زندان حاجی‌آباد
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
شناسه : 10343
بازدید 79
13
کاروان خدام حرم مطهر رضوی راهی زندان شهرستان حاجی آباد شد و پیام رهایی از سوی امام رئوف حضرت رضا علیه‌السلام را برای زندانیان این ندامتگاه مخابره کرد نبات متبرک آستان مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در این ویژه برنامه نیز بین زندانیان و سربازان و کادر زندان توزیع شد.
ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، شهرستان حاجی آباد در پنجمین روز برگزاری  پانزدهمین دوره از جشن‌های مردمی و بین‌اللملی زیرسایه خورشید در هرمزگان میزبان خادمین حرم مطهررضوی و پرچم مقدس بارگاه منور حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام است و ویژه برنامه‌های مختلفی امروز در این شهرستان اجرا شده است‌‌.

این کاروان ظهر امروز بعد از حضور در روستاهای شمال شهرستان حاجی‌آباد راهی بیمارستان این شهر شد و در جمع کادر درمانی و بیماران این مرکز حضور پیدا کرد.

پرچم‌گردانی در بخش‌های مختلف بیمارستان و توزیع نبات متبرک آستان مقدس رضوی بین کادر بیمارستان و بیماران و اهدای حرز مبارک آقا امام جواد علیه السلام به نوزادان تازه تولد‌یافته از جمله برنامه‌های انجام شده در حضور کاروان رضوی بود.

این کاروان سپس راهی زندان شهرستان حاجی آباد شد و پیام رهایی از سوی امام رئوف حضرت رضا علیه‌السلام را برای زندانیان این ندامتگاه مخابره کرد نبات متبرک آستان مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در این ویژه برنامه نیز بین زندانیان و سربازان و کادر زندان توزیع شد.

خادمان آستان مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در ادامه راهی حوزه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان حاجی‌آباد حاضر شدند و در جمع پرشور طلاب این شهرستان حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواهری در جمع طلاب حوزه علمیه حاجی‌آباد اظهارداشت: کاری که شما انجام می‌دهید اگر بخواهید به نتیجه دنیوی آن نگاه کنید شاید خیلی به نتیحه خوبی نرسید اما اگر به نتایج اخروی آن بیاندیشید قطعا انگیزه‌هایتان و قوتتان برای تلاش در مسیر سیر به اهداف والا دوچندان خواهد شد.

وی افزود: شرق و غرب عالم در حال تلاش هستند تا طلاب و روحانیون را از محاسبات عالم کنار بگذارند و می‌خواهند طلبه‌ها را از فضای سلامت، انقلاب، تهذیب نفس و کارهای جهادی کنار بگذارد اما شما باید با افزایش تلاش خود در تحصیل و تهذیب جلوی این نقشه‌های شوم را بگیرید.

حجت‌الاسلام جواهری تصریح‌کرد: طلاب به انس با قرآن و کسب معرفت از اهل بیت عصمت و طهارت اهمیت بالایی قائل باشند چرا که طبق حدیث ثقلین هر کس به قرآن کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت تمسک بجوید راه گمراهی از او دور می‌شود و می‌تواند با سرعت بیشتری مسیر سلوک را طی کند‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.