حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
نتوانسته‌ایم حقیقت زنان مؤمن انقلابی را به تصویر بکشیم/ اقدام عملی یکی از جلوه‌های مهم جهاد تبیین است
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۹
شناسه : 13964
بازدید 112
8
رئیس سازمان تبلیغات اسلامیدر نخستین رویداد ملی صبرا تاکید کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی در نخستین رویداد ملی صبرا گفت: جهاد تبیین فقط سخنرانی و موضع‌گیری نیست گاهی سکوت، ایستادن مقابل حرف غلط و اقدام عملی نیز می‌تواند جلوه‌ای از جهاد تبیین به شمار آید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع بانوان فعال در عرصه جهاد تبیین در نخستین رویداد ملی صبرا گفت: سرآمد تمام بانوان مؤمن و انقلابی، وجود پر برکت صدیقه طاهره حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها است و الگوی تمام ما باید تأسی به سبک زندگی ایشان باشد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: ما هنوز نتوانستیم به درستی تصویر حقیقی زن مسلمان را تبیین کنیم و بی‌جهت نیست که رهبری چند سال قبل فرمودند که «ما در تصویر سازی درست از زنان مؤمن و انقلابی کوتاهی کردیم و‌ای کاش هنرمندان ما با هنرمندی، این تصویر را در آثار خود منعکس کنند.» وی ادامه داد: در جهاد تبیین و منازعه با دشمن، درک درست از تصویر زن مسلمان مهم است و زنان مؤمن ما می‌توانند با درک صحیح از زندگی حضرت فاطمه (س) و زن مسلمان، در این موضوع نقش آفرینی جدی کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از بانوان حاضر در این رویداد خواست که حرکت‌های بزرگ تبلیغی را به مدد فعالیت‌های جمعی رقم بزنند چرا که آن‌ها می‌توانند با تأسی از رسالت فاطمی و در راستای جهاد تبیین، کار‌های عظیمی را به منصه ظهور برسانند.
حجت الاسلام والمسلمین قمی در با اشاره به نقش خطیر بانوان در عرصه جهاد تبیین تصریح کرد: برای حرکت‌های مهم جهاد تبیین، حتماً شما بانوان مؤمن و انقلابی نقش بسیار مهمی بر عهده دارید و با دلیل و برهان و صبوری، می‌توانید دیگران را نیز در این مسیر همراه سازید.
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ادامه داد: در زمانه‌ای که هجمه اصلی دشمنان، هجمه رسانه‌ای و تلاش برای قبضه افکار عمومی است، باید توجه به جهاد تبیین را در اولویت تمام کار‌های خود قرار دهیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در تبیین این موضوع ادامه داد: در زمانه‌ای که مقابله با هجمه تبلیغاتی حتی بیش از هجمه‌های اقتصادی و امنیتی مهم است، ورود به جنگ روایت‌ها می‌تواند مصداقی از جهاد تبیین باشد و «بانوان» مومن و انقلابی در این مبارزه دشوار با توجه به توانایی‌هایی که دارند حتماً تاثیرگذار خواهند بود.
عضو شورای عالی فرهنگی با بیان اینکه برترین جلوه جهاد تبیین حضرت صدیقه طاهره (س) است چرا که هر مجاهدت ایشان نمادی از جهاد تبیین بود گفت: جهاد تبیین فقط سخنرانی و موضع گیری نیست گاهی سکوت، ایستادن مقابل حرف غلط و اقدام عملی نیز می‌تواند جلوه‌ای از جهاد تبیین به شمار آید.
دربخش پایانی این رویداد ملی نیز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، لیلا کشتکار دبیر رویداد ملی صبرا و تنی چند از بانوان فرهیخته از «کارت شناسایی تبلیغ بانوان مبلغ» رونمایی شد.
گفتنی است اولین رویداد ملی «صبرا» (صحنه گردانان بردبار روایت امید) به دبیری لیلا کشتکار و با حضور ۳۰۰ بانوی فرهیخته و فعال در جهاد تبیین از ۲۳ تا ۲۵ آذر ماه در مجتمع فرهنگی هنری آدینه تهران برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.