حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
مهمترین ویژگی بسیج برای دفاع از انقلاب حضور در میدان است
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
شناسه : 6274
بازدید 125
15
اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیرگفت: مهمترین ویژگی نیروی بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی در مواجهه با فتنه های نرم و سخت دشمنان حضور در میدان است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر؛حجت الاسلام علی خلیفاوی به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: بعد از انقلاب ما شاهد برخی توطئه ها بودیم به طوری که انقلاب اسلامی با فتنه های داخلی و خارجی همراه بود و حضرت امام برای مقابله با این تهدیدها و دفاع برابر خطرهای احتمالی نیروی بسیج را تشکیل دادند.

وی افزود: در طول این مدت هر موقع که خطری طبیعی و نظامی ایران اسلامی را تهدید می کرد بسیج اولین نیرویی بود که پای کار آمده و تا کنون توانسته در عرصه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، دوران سازندگی، تامین امنیت مرزها، هجمه های نرم، حوادث طبیعی همچون زلزله و سیل، جنگ اقتصادی و مقابله با کرونا با جانفشانی ایستادگی کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر با بیان اینکه پایگاه بسیج بستر تربیت، رشد و تعالی جوانان انقلابی است، افزود: بدون شک بسیج بعنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می‌تواند در حوزه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند و حضور جوانان در این شجره طیبه یک دوره تربیتی و تجربه اندوزی برای قبول مسئولیت‌های مهم در آینده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج یک شخص نیست، روحیه‌ای است که حضرت امام (ره) آن را به وجود آورد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب رشد و رویش آن شد که این روحیه در همه اقشار جامعه برای افتخار و سربلندی دین و کشور وجود دارد.

حجت الاسلام خلیفاوی تصریح کرد: بسیج میدانی است که امام(ره) آن را برای آرمانخواهی و عملی کردن و جامه عمل پوشاندن به آرمان‌های والای انسانی و انقلابی ایجاد کرد و بر اساس تبیین و تعریف روحیه بسیجی عملکرد توده های مردم را برای رسیدن به هدف واحد هدایت کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.