حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2660×
مهرواره اوج باید تبلور روحانیت و مساجد در جامعه و برای رفع مسئله‌ها و گرفتاری‌ها باشد
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
شناسه : 2178
بازدید 220
10
رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد: رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: مهرواره اوج باهدف خدمت رسانی به محلات در حاجی آباد برگزار می شود
ارسال توسط : نویسنده : اسداله نظری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد، حجت الاسلام محمد خانجانی دوشنبه 21شهریور1400 با بیان این مطلب افزود: در این طرح، امامان مساجد با مشارکت فعالان فرهنگی محله و استفاده از ظرفیت‌های موجود در محله، مسائل مهم را شناسایی و با هدف ارتقا کمی و کیفی خدمت‌رسانی مسجد به مردم، برنامه‌ریزی می‌کنند.

خانجانی بابیان اینکه ائمه جماعات مساجد شهرستان در کنار مساجد دیگر کشور در قالب پویش سراسری  «مهرواره اوج» همت به خدمت رسانی گماشتند گفت: نکته اساسی و مهم این است که اعضای محله به عنوان کنشگران باید بار عمده را به دوش بکشند و در این طرح مساله شناسی دقیق‌تر و روی حل مساله بیشتر تمرکز می‌شود. هدف به میدان آوردن توان مردم برای خدمت رسانی است تا از ظرفیت محلات استفاده و مشکلات حل شود.

رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد خاطرنشان کرد: مهرواره اوج باید تبلور حضور مؤثر روحانیت و مساجد در جامعه برای رفع مسئله‌ها و گرفتاری‌ها باشد و در نتیجه حضور این عزیزان، مواسات به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد و حل مسئله‌های محله‌ها با به میدان آوردن خود مردم در محلات ممکن است و امام هر محله باید نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار گیرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.