حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
مهدویت نقطه اشتراک و وحدت بین مسلمانان است
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
شناسه : 9152
بازدید 98
11
امام جمعه شهرستان سیریک در جشن میلاد امام زمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری امام جمعه سیریک در شامگاه جمعه در جشن میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف که در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهر سیریک برگزار شد گفت: شب و روز میلاد منجی عالم چه فرخنده شبی و چه خجسته روزی است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط‌ عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری شامگاه جمعه در جشن میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف که در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهر سیریک برگزار شد اظهارداشت: شب و روز میلاد منجی عالم چه فرخنده شبی و چه خجسته روزی است.

وی افزود: شب میلاد مبارک حضرت موعود شب برکت، استغفار و تکبیر است و در روایات متعدد به لیلة مبارکه نیز برای این شب تعبیر شده است،خداوند متعال در این شب زیبا که تولد بقیه الله اعظم است برکات خود را بر سر مونین فرو می آورد.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: همانطور که امام زمان در شب مبارکی پا به عرصه گیتی نهادند روزی هم می‌رسد که ایشان ظهور خواهند کرد و دنیا را پر از عدل و قسط خواهند کرد چرا که وعده خداوند متعال برای استقرار عدالت حتمی است.

امام جمعه شهرستان سیریک بیان داشت: خداوند متعال به واسطه ولی به مردم نعمت می بخشد و نعماتی که به ما می‌رسد به واسطه مرحمت خدا و وجود ولی است،ما باید بدانیم حضرت مهدی عجل الله مقام بسیار بالایی نزد خداوند متعال دارند به طوری که روایاتی وجود دارد که هر کس وجود حضرت مهدی را انکار کند پیامبر اسلام را انکار کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری اذعان کرد:مسئله مهدویت نقطه اشتراک و وحدت بین

مسلمانان است، چرا که شیعه و سنی به وجود مبارک امام زمان و ظهور ایشان قائل هستند و اعتقاد آنها بر این است که روزی خواهد آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:ان شالله در این ایام مبارک خداوند به واسطه وجود حضرت موعود به قلب های ما انتظار حضرت را ببخشد و نورانی کند ، و همواره ما را در راه ایشان ثابت قدم نگه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.