حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر در در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار شد
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
شناسه : 11663
بازدید 87
12
برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر در ابوموسی مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر در در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار شد.
پ
پ

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر در در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر در در مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی نیز در همان ادامه راه شهدای کربلا یعنی راه اسلام ناب و احیاء مکتب اهل بین و مکتب اسلام به شهادت رسیدند.
وی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر نیز در راه احیاء اسلام راستین، احیاء تفکر و اندیشه اسلامی و مکتب اهل بیت به شهادت رسیدند و برای جامعه اسلامی و مردم ما به‌ویژه دولتمردان ما شاخص شدند.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: این دو شهید بزرگوار مهمترین ویژگی شان پایبندی به ولایت بود و همین اصل باعث ماندگاری نام آنها در تاریخ شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بودند و به قدرت هیچ تعلقی نداشتند. آنها تمام و کوشش و تلاشان این بود که کشور اسلامی به سمت پیشرفت حرکت کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی با اشاره به تقوی و ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهید رجایی در عمل نشان داد، با اینکه رئیس جمهور است، مانند مردم عادی زندگی می‌کند و سئولان باید در زندگی و کارهای خود این دو شهید را سرمشق و الگوی خود قرار دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.