حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
مراسم باشکوه یوم الله 13 آبان در شهرستان ابوموسی برگزار شد
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
شناسه : 12663
بازدید 169
13
برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان ماه در ابوموسی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش آموزان ، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در شهرستان ابوموسی برگزار شد .
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش آموزان ، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در شهرستان ابوموسی برگزار شد .
مردم ولایتمدار شهرستان ابوموسی در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، بانی اغتشاشات آمریکاست، عامل این جنایات آمریکاست، در سنگر ولایت ملت ما آگاه است، نهضت دیگر ما سیزده آبانماه است… بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، شهدا، امام راحل، ومقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند و در این راهپیمایی با آشوبگران داخلی ومداخله گران خارجی اتمام حجت کردند.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: آنچه امروز میهن اسلامی و انقلاب ما به آن نیاز دارد حضور مردم در صحنه است و مردم با حضور دشمن شکن خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیدند.
وی افزود: رسالت تک تک افراد جامعه به طور عموم و خواص جامعه به خصوص در این روزها جهاد تبیین و نشان دادن خط سیری است که انقلاب پیموده است و بصیرت افزایی نیار دیگری است که از طریق جهاد تبیین باید به آن جامعه عمل پوشانید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.