حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2660×
مخاطب شناسی سبب موفقیت کار تبلیغی است
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۴
شناسه : 14502
بازدید 47
5
معصومه پرورش مبلغه فعال شهرستان بندرلنگه: مبلغه فعال شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: شناخت علایق و سلایق مخاطب شرط اساسی در موفقیت کار تبلیغی است.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، معصومه پرورش از مبلغات فعال شهرستان بندرلنگه گفت: باید مخاطب شناسی خوبی داشته باشیم، این از مهم ترین ویژگی های یک مبلغ خوب است، برای هر مخاطب، متناسب با روحیات او باید مطالب را مطرح کرد تا تاثیرگذاری بیشتر باشد. باید بر اساس نیاز روز مردم مطالب را مطرح کرد، ما از قرآن فاصله گرفتیم و باید به سرعت عذرخواهی کنیم. از مطالب قرآن در بین مردم طرح کنیم و از زیبایی های این معجزه الهی سخن بگوییم.

وی افزود: توکل به خدا و پذیرفتن شرایط سخت و خدمت رسانی در مناطق محروم مسلما باعث افزایش روحیه و سبب کمک امدادهای غیبی بیشتر می شود.

معصومه پرورش  در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن بیان اهمیت کار تبلیغی و مخاطب شناسی خاطر نشان ساخت: مبلغ بایستی مخاطبان خود را خوب شناسایی کند و متناسب با نیاز و موقعیت و سواد حاضرین صحبت کند.

وی در پایان گفت: انشالله خداوند توفیق خدمت رسانی هر چه بیشتر فرهنگی و مذهبی را به مبلغین عنایت فرمایند و با ثبات قدم و استعانت از خداوند مبلغ خوبی برای مردم باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.