حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2660×
محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع ابوموسی برگزار شد
۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۴
شناسه : 11610
بازدید 353
9
به مناسبت هفته دولت: سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع امام حسن مجتبی علیه السلام به مناسبت هفته دولت برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته دولت در مسجد جامع امام حسن علیه السلام شهرستان خبر داد.
وی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری باشکوه مجالس تلاوت، حفظ و تفسیر قرآن کریم است که جز با خون شهدا به دست نیامده است.
وی با اشاره به ‌ضرورت برگزاری محافل انس با قرآن کریم اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان، سبب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود و موجب رشد معنوی در انسان گردیده و سپری در برابر دسیسه های شیطان خواهد بود.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی قرآن را منبعی عظیم برای پیشرفت معنوی در جامعه و زندگی انسان دانست و تصریح کرد: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در بر گیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد.
وی هدف از برگزاری محفل انس با قرآن در شهرستان ابوموسی را انس گرفتن جوانان و نوجوانان با کلام وحی اعلام کرد و یادآور شد: در تاریخ اسلام ثابت شده هر انسانی به قرآن تمسک بجوید و زندگی و خود را براساس این کتاب بزرگ آسمانی پایه گذاری کند، همیشه موفق خواهد بود که بهترین نمونه این انسان ها ائمه اطهار و دیگر بزرگان دین اسلام هستند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی از قرآن به عنوان هدایت‎گر و تربیت کننده افراد و جوامع بشری به سوی کمال و نیل به ارزش های اخلاقی و انسانی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: به فرموده حضرت علی(ع) هر کس آموزه های قرآن را در زندگی خود استفتده کند، عاقبت او بهشت خواهد بود و هر کس آن را به پشت سر افکند، طرد کننده و سوق دهنده او به سوی جهنم خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.