حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
مادران سوگوار شهرستان ابوموسی با حضور پرشور در همایش شیرخوارگان حسینی، کودکان خود را نذر آرمان های قیام امام حسین(ع) کردند.
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۸
شناسه : 11264
بازدید 196
16
برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در ابوموسی مادران سوگوار شهرستان ابوموسی با حضور پرشور در همایش شیرخوارگان حسینی، کودکان خود را نذر آرمان های قیام امام حسین(ع) کردند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، همزمان با نخستین جمعه ماه محرم همایش عظیم شیرخوارگان حسینی به یاد حضرت علی اصغر شیرخواره امام حسین علیه السلام با حضور عاشقان و دلدادگان مکتب سرخ عاشورا در شهرستان ابوموسی برگزارشد و مادران این خطه نیز همنوا با ناله ‌های رباب در کربلا اشک ماتم ریختند.
در ابوموسی، مادران حسینی در روز جهانی علی اصغر(ع) کودکان خود را به آغوش پرمهر خویش کشیدند و در محرمی دیگر فرزندانشان را نذر قیام حضرت صاحب الزمان(عج) و طفل شش ماهه امام حسین(ع) کردند و بر پیشانی شیرخوارگان سبزپوش، سربند قرمز رنگ «یا صاحب الزمان» بستند تا بگویند راه علی‌اصغر(ع) با گذشت قرن ‌ها همچنان ادامه دارد.
مادران ولایتمدار جزیره ابوموسی درحالی که نوزادان خود را بر روی دستانشان گرفته اند، در غم و اندوه طفل شش ماهه امام حسین(ع) اشک ماتم ریختند و به یاد این مصیبت بزرگ سوگواری کردند.
در پایان این مراسم، مادران با خواندن نذرنامه فرزندان خود را نذر راه و مسیر منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(ع) کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.