حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
لزوم تبیین اصول و مبانی مهم مورد هجمه دشمن در جهاد تبیین
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
شناسه : 12545
بازدید 66
10
رئیس تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد؛ حجت الاسلام غلامی با تاکید بر اینکه در جهاد تبیین باید اصول و مبانی مهم مورد هجمه دشمن تبیین شود، گفت: اصولی همانند آزادی، عدالت، استقلال و استکبار ستیزی و غیره که دشمن در تلاش است عملکرد ما را نسبت به این اصول زیر سوال ببرد و وجه جمهوری اسلامی را خراب کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ حجت الاسلام احمد غلامی رئیس تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با روابط عمومی در خصوص اهمیت جهاد تبیین گفت: هشت سخنرانی رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین مربوط است و معظم له در این رابطه فرموده اند: «جهاد تبیین فریضه ای قطعی و فوری است»،.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در تاریخ یک فروردین ماه ۹۷ در حرم امام رضا (ع)، مهمترین چالش کشور را یک چالش ذهنی عنوان کردند ، افزود: معظم له فرمودند یعنی در ذهن دانشجویان یک سری مسایل وجود دارد که با واقعیت همخوانی ندارد و در این فضا جهاد تبیین عامل نجات دهنده است.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم با اشاره به اینکه امروزه دشمن به دنبال تحریف جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: بطوریکه اگر جمهوری اسلامی بزرگترین خدمات عالم بشریت را هم که انجام دهد، مورد توهین و ناسزا قرار می گیرد و حتی اگر در غرب هم بزرگترین خیانت ها انجام شود باز جمهوری اسلامی مورد توهین قرار می گیرد.

حجت الاسلام غلامی با تاکید بر اینکه در جهاد تبیین باید اصول و مبانی مهم مورد هجمه دشمن تبیین شود، اذعان داشت: اصولی همانند آزادی، عدالت، استقلال و استکبار ستیزی و غیره که دشمن در تلاش است عملکرد ما را نسبت به این اصول زیر سوال ببرد و وجه جمهوری اسلامی را خراب کند.

وی ادامه داد: لذا از دیگر برنامه های جهاد تبیین برای روشن نمایی، شفاف سازی و مقابله با بزک و تطهیر پهلوی، بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی به مردم است که در کتاب صعود چهل ساله، ۱۹ هزار سند بین المللی در خصوص این دستاوردها را بررسی کرده ایم.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم بیان کرد: اگر نگاهی به انقلاب و اثرگذاری آن داشته باشیم درمی یابیم که انقلاب بسیار موثر بوده و در عرصه های مختلف به خوبی درخشیده است ؛ اگرچه در کشور مشکلاتی وجود دارد اما دشمن می خواهد مشکلات را به پای گفتمان انقلاب بگذارد درحالی که هر زمان انقلابی عمل کردیم موفق شدیم و مشکل آن جایی ایجاد می شود که از انقلاب و گفتمان انقلاب روی برگردانیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.