حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
لزوم بهره گیری از جهاد تبیین و جلوگیری از انتشار سخنان باطل
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
شناسه : 9525
بازدید 148
14
رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد تاکید کرد: رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: باید از فرصت های ماه رمضان در جهت جهاد تبیین استفاده کنیم و از انتشار سخنان باطل جلوگیری کنیم.
ارسال توسط : نویسنده : اسداله نظری منبع : اداره حاجی آباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام محمد خانجانی رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد اظهار کرد: همان‌طور که افراد با ایمان حفظ جان خود را از خدا می‌خواهند، امروز باید در جهاد تبیین آبروی خود را نزد خداوند به عاریه گذارند و با تمام قوا به جنگ دشمنانی بروند که تلاش می‌کنند با جعل روایت‌های تاریخ انقلاب و اسلام به اهداف پلید و شوم خود برسند و جبهه حق را در مسیر تلاش با عدالت‌گستری متزلزل کنند.

وی تصریح کرد: حکومت دینی و مردمی جمهوری اسلامی، امانت تاریخی انبیای الهی است که به لطف خدا تحقق پیدا کرده است و باید همه ما با وحدت و یکدلی حافظ این نظام اسلامی و معارف الهی باشیم.

حجت الاسلام خانجانی خاطرنشان کرد: رهبری با اشاره به جهاد تبیین حضرت زینب (ع) در روز عاشورا گفتند: امام حسین(ع) خود و اهل بیتش در روز عاشورا شهید  شدند در حالیکه دشمن با  ایجاد جنگ روانی و  تبلیغاتی تلاش کرد که آنها را خارجی نشان دهد و در در این هنگام بود که حضرت زینب با جهاد تبیین نه تنها به دشمن فرصت نداد که با روایت نادرست  از حادثه عاشورا، آن را به  بیراهه بکشاند بلکه  با  افشاگری های به موقع،  دشمن را خوار و ذلیل کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد ادامه داد:  اقدامات مسئولان و کارهایی که انجام می دهند  باید از طریق فضای مجازی و حقیقی و نیز  رسانه ها نه تنها به گوش ملت ایران، بلکه به گوش سایر ملت‌ها برسد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.