حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
غباررویی قبور مطهر شهدای خوشنام پارسیان
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
شناسه : 15202
بازدید 122
11
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد ؛ مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای انقلاب باحضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گلزار شهدای خوشنام پارسیان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان، مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطرافشانی در گلزار شهدای خوشنام با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان و مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حقانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت بیان داشت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

وی افزود: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، یادآوری هر ساله دفاع مقدس مروری است بر هشت سال بیداری، ولایت‌پذیری، ایثار و استقامت غیورمردان و دلیر زنانی که سرچشمه خون شان لاله‌زار عطر ناب محمدی است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.