حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
عزاداری‌های ماه محرم فرصتی برای تبیین اهداف نهضت حسینی است
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
شناسه : 11217
بازدید 141
15
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک به مناسب فرا رسیدن ایام محرم رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک گفت :عزاداری‌های ماه محرم فرصتی برای تبیین اهداف نهضت حسینی است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره عزاداری  ماه محرم الحرام گفت:  ازامروزبا آغاز ماه محرم دسته‌جات عزاداری در جای جای شهرستان سیریک به راه می افتد و مداحان و مبلغان به تبیین نهضت عاشورا می پردازند.

وی اشاره کرد: ماه محرم، ماه حُزن و اندوه شیعیان است و برگزاری این ایام باید به نحوی انجام شود تا تبیین کننده  اهداف قیام شکوهمند حضرت امام حسین (ع) باشد ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت رسیده و غم هجران بهترین خلق خدا، آسمان‌ها و زمین را سیاه‌پوش کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره به آغاز محرم و شروع هفته  امر به معروف و نهی منکر گفت: با فرا رسیدن محرم، بار دیگر خداوند متعال به ما این توفیق داد که معرفت حسینی خود را افزون کنیم و باید در این عرصه هم ناسپاس نباشیم.

وی  هیئت های مذهبی  و دسته‌ جات و تکایا را به اهداف قرب الی الله  توصیه و بیان کرد: در تمام برنامه‌های این ایام هدف و نیت خدایی بعنوان اولویت قرار گیرد تا زحمات در برپایی هیات و حفظ شعائر اسلامی به بهر معنوی و اُخروی منتج شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در آخر افزود: هر بنده ‏اى باید نیت خود را در حرکات و سکنات و اعمال خالص کند. بر ما واجب است در این دهه نیت خود را برای خدا خالص کنیم که جز برای امام حسین سلام الله علیه کاری نکنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.