حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
طرح خانه مادری در میناب اجرا می شود
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۵۴
شناسه : 13449
بازدید 59
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: طرح خانه مادری در ایام فاطمیه در این شهرستان اجرا می شود.
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: طرح خانه مادری در ایام فاطمیه در شهرستان میناب اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب بیان کرد : در ایام فاطمیه محفل‌های عزاداری مختلفی با روش‌ها و ابزارهای گوناگون برگزار می‌شود، از روضه‌های خانگی گرفته تا مجموعه‌ای از اقدامات و فرصت‌هایی که در ایجاد این تجمعات، فرصت‌ها و هم افزایی نقش دارند. طرح خانه مادری در واقع از چهار دیواری خانه‌ها تا مرزهای کشور و جامعه اسلامی کشیده می‌شود.

وی درباره طرح خانه مادری گفت: خانه مادری برای محافل عزاداری ایام فاطمیه انتخاب شد تا هر کدام از حلقه‌ها و گروه‌های بانوان که می‌توانند در این زمینه با ایجاد محفل‌های مختلف جریان فاطمی را تحکیم و استحکام ببخشند در این طرح مشارکت داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.