حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
شرکت یک‌هزار و 184 بانوی کنشگر هرمزگانی در مهرواره بانور/چهار کنشگر به مرحله کشوری راه یافتند
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۹:۳۹
شناسه : 13755
بازدید 84
11
راهیار تبلیغ استان هرمزگان خبر داد؛ حجت الاسلام غلامپور با اشاره به شرکت چشمگیر بانوان کنشگر هرمزگانی در مهرواره بانور گفت: استان هرمزگان با ثبت بیش از یک هزار و 184 کنشگر فعال، سهم بسیار خوبی در این رویداد بزرگ ملی داشت.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام حمید غلامپور راهیار تبلیغ استان هرمزگان در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: مهرواره بانور؛ چتری از مهر بر خانواده ایرانی در مسیر تعالی و پیشرفت ایجاد کرد و بعد از چهار ماه به مرحله گام ارزیابی و داوری میدانی رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه مهرواره بانور از ماه محرم آغاز شد، افزود: البته نمی توان گفت که ارزیابی و داوری، پایان این پویش است بلکه امروز گام ارزیابی و داوری در مهرواره بانور، استارتی است برای تشکیل هسته های اولیه کنشگری بانوان فعال در سطح استان‌ها و شهرستان‌هاست.

راهیار تبلیغ استان هرمزگان همچنین گفت: قرار است این ظرفیت‌ها برای تقویت کنشگری بانوان با هدف حل گره ها و مسائل میدانی در سطح کشور باشد و استان هرمزگان نیز با ثبت بیش از یک هزار و 184 کنشگر فعال سهم بسیار خوبی در این رویداد بزرگ ملی داشت.

حجت الاسلام غلامپور ادامه داد: کمیته داوری و ارزیابی بانوان فعال کنشگر هرمزگانی در 13 شهرستان استان برگزار شد و مرحله استانی آن نیز با استقرار تیم داوری استانی به صورت متمرکز بین 40 کنشگر فعال برتر شهرستانی، در تاریخ نهم دی ماه سال جاری در مرکز استان برگزار شد و در پایان، چهار کنشگر برای شرکت در مرحله کشوری انتخاب و معرفی گردیدند.

وی اذعان داشت: در ادامه این مراحل، بانوان فعال کنشگر به عنوان حلقه نخست وصل دستگاه فرهنگی به کنشگران بانو خواهند بود و این بانوان کنشگر حلقه های وصل به هسته استانی با هسته های شهرستانی باشند تا یک کار تشکیلاتی قوی برای ساماندهی و سازمان دهی کنشگری بانوان جامعه شکل بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.