حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی به عنوان مدیر نمونه شهرستان انتخاب شد
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
شناسه : 11652
بازدید 219
13
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی به عنوان مدیر نمونه شهرستان اتنخاب شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، به مناسبت هفته دولت مراسم تجلیل از مدیران برتر شهرستان برگزار شد و سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی به عنوان مدیر نمونه شهرستان برگزیده شد و با اهدای لوح سپاس از وی تقدیر شد.
در متن این لوح سپاس چنین آمده است:
به رسم یاد بود و به پاس قدردانی و به پاس قدردانی از شما مدیر مسئول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص، تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری، احترام و اکرام به ارباب رجوع، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت و توسعه میهن عزیزماناهتمام ویژه می ورزید؛ این لوح تقدیر، تقدیم حضور پرلطفتان می گردد.
بدینوسیله ضمن قدردانی از زحمات ارزنده و شایسته جنابعالی در اجرای اهداف سازمانی و خدمت رسانی به مردم عزیز، انتخاب شما به عنوان مدیر نمونه شهرستان را تبریک گفته و توفیق جنابعالی در ارائه خدمات ارزنده تر و مطلوبتر به مردم در سایه عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین تحقق اهداف و سیاست های دولت مردمی و ایران قوی از خداوند سبحان مسئلت دارم. موفق و سربلند باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.