حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی از اسوه های پایداری و مقاومت است
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 13836
بازدید 98
13
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سیریک ؛ حجت الاسلام میثم سالاری سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی از اسوه های پایداری و مقاومت است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره به سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم، یکی از نخبگان استراتژیست جهانی بود ؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک مجاهد تمام عیار و خستگی ناپذیر بودند، بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته حقیقی مکتب اسلام و مکتب خونین امام راحل بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: ایشان فردی ولایت پذیر بود و همواره خود را سرباز ولایت می دانست، از همین جهت به «امیر دل ها» تبدیل شد و مردم با جان خودشان به ایشان عشق می ورزیدند. ابهت ایشان خواب را از چشم دشمن ربوده بود . این شهید بزرگوار جهانی مبارزه کرد و به همه نشان داد که مبارزه زمان نمی شناسد؛ ایشان با تلاش های بی وقفه خود توانست تروریسم را رو به اضمحلال ببرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک افزود: دشمن گمان می‌کرد با شهادت او یاد و نامش فراموش می شود، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی ترس دارد.

حجت الاسلام میثم سالاری خاطر نشان کرد: شهادت، خلعت ذی قیمت و گران‌بهایی است که خداوند عزیز و بلندمرتبه تنها بر تن خاصّان و مقربان درگاه خود می‌پوشاند و سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله اولیای الهی در عصر و زمان ما بود که، ثمره عمری تلاش و مجاهدت خود در مسیر اعتلای اسلام عزیز را سرانجام دریافت کرد و به این مقام والا دست یافت.

وی همچنین بیان کرد : شهید سلیمانی و مکتبش باید برای تمامی مسئولان نظام درس و الگوباشدو همه با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار از کار و تلاش خالصانه دریغ نکنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک در پایان افزود: خوشا به سعادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در زمره بهترین مردمان زمان خود بود و سرانجام به دست پست‌ترین مردمان نیز به شهادت رسید.اینجانب شهادت این سردار رشید سپاه اسلام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری، ملت ولایتمدار ایران و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خون پاک حاج قاسم عزیزِ ، زمینه ساز نابودی کفر و استکبار جهانی و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.