حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
ستاد غدیریه شهرستان ابوموسی تشکیل شد.
۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۰۸
شناسه : 10645
بازدید 108
14
ستاد غدیریه شهرستان ابوموسی با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، فرماندار و سایر اعضا در دفتر فرماندار شهرستان تشکیل شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، ستاد غدیریه شهرستان ابوموسی با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، فرماندار و سایر اعضا در دفتر فرماندار شهرستان تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن خوش آمدگویی و تشکر از اعضای محترم بابت اهتمام به حضور در جلسه، اظهار کرد: ماه ذی حجه ماهی است که در واقع متعلق به امیرالمومنین علی علیه السلام است و باید در آن به شکل ویژه به فعالیت ویژه درباره فرهنگ غدیر پرداخته شود.
وی افزود: این جلسه که ما اقدام به تشکیل آن نموده ایم و فرماندار محترم شهرستان، با توجه به دغدغه مندی ویژه ایی که در مسائل فرهنگی دارند، خودشان به شحصه در این جلسه حضور دارند؛ جلسه تشکیل ستاد غدیریه شهرستان است و برآنیم که امسال بهتر از سال های گذشته مراسم باشکوهی در این ایام در شهرستان اجرا شود.
در ادامه ادریس قریشی، فرماندار شهرستان ضمن جمع بندی مطالب بیان داشت: یکی از پیام های مهم غدیر پیوستگی دقیق و به جای دین و سیاست بوده است و ما نیز باید به این موضوع توجه و اهتمام ویژه داشته باشیم.
وی گفت: عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان است که باید به واسطه بزرگی آن کارهای بزرگی نیز برای آن صورت پذیرد و اگر ما بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر برای آن برنامه های ارزنده ای انجام دهیم آن گاه رسالت خود را به سرانجام رسانده ایم.
فرماندار شهرستان ابوموسی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که ما باید در این مناسبت ها مدنظر قرار دهیم موضوع جهاد تبیین و بیان کارهای بسیار خوبی است که در طول 4 دهه از گذشت انقلاب صورت پذیرفته است.
وی گفت: اگر ما بتوانیم طرح جشن ازدواج آسان را در این ایام در شهرستان راه اندازی کنیم و به صورت ویژه به آن بپردازیم هم توانسته ایم جوانان را به سروسامان برسانیم و هم توانسته ایم برای جوانان شهر امیدآفرینی را که از منویات مقام معظم رهبری است، معنا کنیم.
قریشی تصریح کرد: اگر هریک از ما در مسئولیت های خود کارها را به خوبی به پایان برسانیم، زمانی که مأموریت و خدمت ما در یک سنگر به پایان می رسد آنچه از ما به می ماند دعای خیر و نام نیکی است که ما از خود به یادگار می گذاریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.